Blog Bisnis Indonesia

Cara Membuat Istri Nafsu Seks

Cara Membuat Istri Nafsu Seks

Cara Membuat Istri Nafsu Seks - Helah pertama ..
Mengucapkan pujian dan sanjungan memang tips jitu , namun akan lebih mengena saat anda sudah " kebelet " adalah dengan membisik langsung pujian anda ke telinganya .. sentuh sedikit dengan bibir anda pada teilnganya dan biarkan hangatnya hembusan nafas anda terasa ditelinganya , setelah itu baru katakan " kamu cantik sekali sayang .... " , atau " sayaaaaang , kamu seksi sekali ... " . HATI - HATI , jangan meniupnya ! hal itu hanya akan membuat nya geli dan sama sekali tidak romantis .
Cara ini akan membuat hatinya berbunga - bunga , dan hangatnya nafas anda yang terhembus saat anda membisikkan rayuan , akan membuat " tensi " libidonya meningkat yang biasanya ditunjukkan dengan menyentuh dada anda dengan telapak tangannya , memeluk anda , meramas jari anda atau bahkan meletakkan kepalanya di dada anda .

Helah kedua ..
helah pertama sangat mudah dan saya kita sedikit dari anda yang akan mengatakan itu adalah helah yang susah . Nah , setelah helah pertama berjaya , berikut helah kedua yang akan membuatnya " minta " pada anda .
Selepas pasangan menunjukkan tanda - tanda yang tadi saya sebutkan , biasanya wajah mereka akan bersinar senang , hal tersebut boleh anda lihat dari pipinya yang memerah , atau bibirnya yang beberapa kali dibasahinya dengan lidahnya atau mungkin sedikit menggigit bibir dan tentu saja , biasanya wanita akan memejamkan matanya saat hatinya mula tersentuh .
Eiiits .. meski sudah menunjukkan tanda - tanda tadi , jangan langsung meremas payudara atau menelusupkan jari - jari anda ke bahagian - bahagian tubuhnya ! Pasangan anda akan langsung mengetahui kalau itu hanya helah anda untuk mengajaknya " main " .
Cuba tenang meski anda sudah mula " tidak kuat " . Rengkuhlah kepalanya dengan lembut , belai rambutnya pelan - pelan dan cium keningnya . Wanita senang sekali dicium keningnya . Kerana membuat mereka merasa aman dan terlindungi berada disamping anda . Mendapat ciuman di kening , setelah bisikan " maut " anda akan membuat matanya sukar terbuka kerana menikmati " sentuhan " anda ke hati mereka yang bertubi - tubi ..
Dibahagian ini dituntut kepekaan anda untuk melihat situasi , apabila anda mengucup kening , ada beberapa diantara mereka yang sudah mulai tidak tahan dan ditunjukkan dengan tangannya yang erat ke badan anda . Ini boleh bermakna bahawa si ​​dia siap " melakukan " apa saja tau bahkan sebaliknya , mungkin dia sedang mendapat halangan ( haid atau lagi sakit ) . Kalau itu berlaku , jangan pernah menunjukkan perasaan kecewa anda , peluklah lah erat dan biarkan kepalanya di dada anda . ( pasti ada kesempatan lain ) , yang pasti dia sudah terkena " sesuatu " yang membuatnya sukar melupakan anda .
Nah , kalau saat anda mengucup akan dia , sidia tetap menutup mata . Lepaskan kucupan anda perlahan , tatap matanya dan ucapkan sesuatu seperti " i love you honey " .. atau " aku sayang kamu .. " Dalam keadaan seperti ini , biasanya sidia akan kembali memejamkan matanya dan membuka sedikit bibirnya . INGAT , jangan buru - buru menciumnya dengan ganas meski nafsu sudah mula " meleleh " , he3x .
Kecuplah bibir sidia perlahan . Biarkan dia menikmat sentuhan bibir anda dibibirnya . Jangan buru - buru mengeluarkan lidah anda . Hal itu akan menggalakkan perasaan sidia yang sudah mula " on " pada anda . Naikkan kedua tangan anda dan tempelkan kedua telapak tangan anda di pipinya dan jangan lupa menyentuh telinganya dengan hujung - hujung jari anda , sambil menggeseknya perlahan . Nikmatilah kecupan lembut ini beberapa saat .
Dalam keadaan seperti ini , biasanya wanita akan mula " mabuk " , dan hal tersebut akan ditunjukkan dengan tangannya mereka yang mula naik memeluk leher anda ..
Nah ... kalau seperti keadaan ini , anda sudah di atas angin .. namun untuk membuatnya lebih " gila " lagi . Tarik kecupan lembut anda sejenak , tatap matanya .. lalu tekan sedikit telapak tangan anda yang berada di pipinya , ( jangan berlebihan , akan membuatnya kesakitan ) . Lalu kecup lagi bibirnya dengan " sedikit ganas " .. anda boleh sedikit menyalurkan nafsu jangan 100 % .. cukup 10 % sahaja .. Kan bukan sekali ini saja anda akan melakukannya terhadap sidia .. sambil mengucup bibirnya , telusupkan lidah anda ke bibirnya . Sidia pasti akan akan menyambut ciuman " hot " anda tersebut .
Kecupan yang " sedikit ganas " ini sudah pasti membuat " tensi " libido sidia meninggi . Namun tetap saja saya cadangkan untuk tidak " menembak langsung " .. boleh jadi sidia tersedar dari " belaian ke perasaan yang membuat sidia mabuk tersebut " .

Helah ketiga ..
Setelah menguasai hatinya , dan mula memerangkap perasaannya dengan ciuman " ganas " anda . Sebenarnya boleh dikatakan sidia sudah " bersedia " melakukannya , namun untuk berjaga - jaga siapa tahu sidia mengurungkannya , teruskan terus " usaha " anda sampai sidia yg meminta anda melakukannya ..
Ciuman " hot " yang anda lakukan akan membakar libido dan membuatnya " becek " . Jangan biarkan kering , teruskan langkah anda ke lehernya . Tentu saja jangan langsung menggigitnya seperti dracula yang menghisap darah . Ingat ! Anda bukan mau menghisap darahnya .. kecuplah pelan bahagian di bawah telinganya ( sekitar 3 cm di bawah telinga ) . Lalu jilati pelan dengan lidah anda sambil mengulangi bisikkan kata - kata yang membuatnya semakin " mabuk " kepada anda seperti " I love you sayang .. " pada telinganya .. sambil membisikkan kata - kata yang membuatnya semakin " mabuk " , hembusan nafas hangat anda ditelinganya akan membuat seluruh bahagian tubuhnya menegang . Julurkan lidah anda ke bahagian tengah telinganya .. jangan terlalu lama , lalu kembali lagi ke kecupan dileher mereka . Cadangan saya .. meski saat ini sidia sudah " tidak kuat " lagi , jangan main berus ! ... Anda tentu ingin hal ini berulang lagi di kemudian hari ..
Sambil mengucup dan menjilat lehernya , sentuhlah payudaranya dengan lembut , namun jangan langsung memerah dengan kuat atau anda akan kehilangan kesempatan ini . Kalau sidia menggelinjang dan atau mengeluarkan suara - suara yang pastinya membuat anda semakin " on " .. perlahan bukalah kancing bajunya ... atau kalau sidia memakai kaus .. sentuh pinggangnya secara langsung dengan telapak tangan anda .. di jamin .. selepas itu .. sidia yg akan mengambil inisiatif membuka baju anda .. atau meramas teteknya sendiri .. atau ... yaaaah anda tahu sendiri  
Terimakasih sudah membaca artikel saya tentang cara membuat istri nafsu seks ..


share this article to: Facebook Twitter Google+ Linkedin Technorati Digg
Posted by INBS OFFICIAL, Published at 00.30 and have